Kasirka
Od mladih do onih malo starijih potrošača, sve ih, svakodnevno, snabdijevamo kvalitetnim asortimanom roba široke potrošnje. Zaposleni na kasi jako dobro poznaju naše proizvode. Oni su tačni, savjesni i vrlo prijatni u komunikaciji sa našim potrošačima. Plaćanje na kasi je posljednji utisak koji naši potrošači dobiju od Đurića. Zbog toga je posao na kasi posebno važan.
Kao kasir ste svakodnevno u dodiru s novcem. To znači da u Đuriću uživate veliko povjerenje. Važno je znati da ovaj posao, pored odgovornosti, zahtijeva veliku preciznost. Zbog toga je veoma važno da osobe koje rade na kasi imaju sposobnost dobre koncentracije.
Svakog kupca, nakon prijatne kupovine, želimo da ispratimo s osmijehom. Takođe, želimo da se taj isti kupac ponovo vrati u naš supermarket jer je zadovoljan uslugom. Od naših kasirki se očekuje:
- Savjesna blagajnička aktivnost, u skladu sa direktivama o radu na kasi;
- Ljubaznost prema potrošačima;
- Samostalna organizacija rada na kasi;
- Odgovornost za već pomenuti posljednji utisak kod potrošača;
- Podrška timu u obavljanju radnih zadataka;
- Naručivanje robe iz našeg LDC-a
Iako se kompjuterski programi i postupci na kasi kroz posao nauče, budući kasiri trebalo bi da posjeduju sljedeće sposobnosti:
- Završena SSS, poželjno trgovačka škola;
- Visok stepen tačnosti;
- Sposobnost koncentrisanja na duže vrijeme;
Kao kasirka u supermarketu, vaše glavne odgovornosti su skeniranje i naplata proizvoda kupcima, vraćanje kusura i pružanje kvalitetne i brze usluge kupcima. Takođe, morate biti pažljivi i precizni, kako biste izbjegli greške u naplati i osigurali da se sve transakcije obavljaju ispravno.
Plata za rad kasirke u supermarketu obično zavisi od lokacije i veličine supermarketa, takodje i od iskustva i vještina radnika. U nekim slučajevima postoje dodaci za rad vikendom i praznicima. Prosječna satnica za kasirke u supermarketu može da varira od minimalnog do većeg iznosa, a može se povećati s godinama iskustva i napretkom u karijeri.
Kao kasirka u supermarketu, možete se suočiti s nezadovoljnim kupcima ili teškim situacijama. Važno je ostati smiren, profesionalan i saslušati kupca, kako bi se pronašlo adekvantno rješenje koje će ga zadovoljiti. U pojedinim, specifičnim situacijama, rješenje je da pozovete nadređenog, kako bi se riješio problem. Takođe, važno je imati dobru komunikaciju s kolegama i timom kako bi se zajedno riješili problemi i teške situacije.
Ključne vještine za rad kasirke u supermarketu uključuju brzinu i preciznost u radu, sposobnost multitaskinga i rada pod pritiskom, dobre komunikacijske vještine za rad s kupcima i kolegama, kao i strpljenje i empatiju za rad s nezadovoljnim kupcima.
Prednosti rada kasirke u supermarketu uključuju razvijanje komunikacijskih vještina, mogućnost rada u timu, mogućnost razvoja vještina rada s kupcima i učenja novih tehnologija.